Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hvilke sykehus tar i mot morsmelk i Oslo, og får man penger for det?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jepp. Rikshospitalet, Ullevål. I hvertfall en av dem tar i mot. Ja, man får en godtgjørelse. Ring og snakk med dem.Du må jo uansett bli forklart hvordan det skal gjøres. Det er verdifullt at noen orker/har mulighet til å levere melk, som brukes til de premature barna og sånn. Stå på! Bra tiltak! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå