Gå til innhold

19. mai i steinkjer


Elefantmama

Anbefalte innlegg

Er det mange som får til å komme på treffet da? Å er det noen som har forslag om hvor vi skal treffes???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre det e nå som kjæm i vein så kjæm no æ værtfall =) orion her gangen da? Eller ska vi nån annan plass? Ka har dåkk løst på? =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei damer. ser det er noen av dere som har termin snart, skal alle dere ha nå i disse tider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle er ikke samtidig nei. Ca. 3 av oss har temin i disse tider, men det er flere som er med på treffene som ikke har termin før sen sommer/ høst også, men det varierer selfølgelig litt med hvem som har mulighet til å være med på treffene hver gang. Velkommen skal du være, så får du spist masse god orion-mat også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke være sjenert nei, vi er veldig snille (bare noen hormonelle utbrudd heime hos oss selv...;)) Hvis du ikke vet hvem vi er, så vises vi nok (og høres også) Ser deg da,"gravidnr3"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere. Bare teller timer jeg nå, til jeg skal treffe dere. Har vært hos legen jeg, og er frisk og rask:) Ser dere snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er litt etter dere andre, har ikke termin før i slutten av nov. Men bor i Steinkjer, og venter min første, så det kunne vært greit å treffe noen i samme båt. Problemet er at jeg ikke har anledning i dag... :-(

Håper det kommer andre muligheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny mulighet hver mnd. SÅKLART ;-) Å det må vi vel fortsette med, for dette er trivelige saker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...