Gjest Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 jeg blir redd når jeg blør! for litt siden blødde jeg, men det ga seg med en gang.. så jeg tenkte at da var det nok ikke farlig.. jeg har kjent masse liv etter det.. men nå blør jeg igjen! nå var det mer enn sist gang.. bør jeg bekymre meg? bør jeg ringe jordmor? kjenner jo fortsatt spark..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 godt at du kjenner spark, men tror jeg uansett ville ringt for en sjekk..er jo greit å finne ut hvor du blør ifra,og om du må ta noen forholdsregler... lykke til;-)
beibiboom Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 jeg har også hatt lette blødninger, og fikk beskjed om å alltid ta kontakt dersom dette skjer. bedre med en gang for mye enn at det går galt! Lykke til, det går som regel bra:-)
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 takk for svar! jeg ringte føden i går, og de ba meg komme inn så de fikk sjekket meg med en gang.. og det var jo først da jeg ble nervøs! men vi dro inn og fikk gyn- undersøkelse og innvendig og utvendig UL.. og alt så kjempefint ut med både meg og ungen! det eneste som kunne være forklaringen sa han, var at det kunne være livmortappen (eller noe sånt?) som kunne fått litt sår eller at morkaka var litt langt nede. også sa han at hvis jeg ikke begynte å blø mye eller hadde smerter, var nok alt som det skulle:) først da skulle vi ringe og være bekymret sa han. Så vi kunne dra lettet hjem igjen uten å bekymre oss )
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 så bra, da;-) da kan du jo bare senke skuldrene, og satse på at det ikke blir noe mer blødninger framover;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå