Gå til innhold

Hva er yndlingskaken din??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror min må være syrlig ostekake med geletopp av sitron.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min egen hjemmelagede bløtkake, faktisk! ;o)

Skrevet

Pavlova og brownies bakt av undertegnede. I tillegg lager kona til broren min noen helt fantastiske kaker, hun er kokk da, men for noen evner hun har innen feltet også:0!

Skrevet

Oreokake! Men den må vere halvfrossen/halvtint :o)

Skrevet

Oreo selfølgelig!!! Fantastisk!!!!

Skrevet

Kvæfjordkake, samt min egen ostekake.. Hehe ;)

Skrevet

verdens beste og jordbærkaken til mamma:)

Skrevet

Sitronpai, nam, nam, nam....

 

Paibunn, sitronkrem og marengs på toppen...

Skrevet

marsipankake :)

Skrevet

Nigella Lawsons gammeldagse sjokoladekake...mhmmm...

Skrevet

brownies som jeg baker selv og toro menuett. Den er inmari god, må begrense meg selv når jeg kjøper den:)

Skrevet

Svigermors ostekake med sitron eller hennes snickerskake:)

Skrevet

Naboens ostekake og suksess-terte...... Bare synd jeg får vondt i magen av mandler...=(

 

Men spiser fordet, da =D

Skrevet

mammas suksessterte

Skrevet

mokkakake og den mandelbunnen,med gul krem

(husker ikke navnet)

Skrevet

Mormors Kvæfjordkake/ Verdens beste, en god nr.2 må være lukket valnøtt marsipankake..

Skrevet

Min egen marsipankake...

Skrevet

Oi, har flere favoritter.

 

Kvæfjorkaka er nydelig.

Bløtkake med krem, helst med vaniljekrem og jordbærkrem inni, og masse friske jordbær som pynt. Kremen må ikke være for søt, så det holder med en ts vaniljesukker i kremen som skal dekke kaken.

Ostekake er godt.

Brownies med is og friske bær til.

Elpekake med is og krem.

 

Er vist skikkelig kakemons jeg. Men prøver å leve sunt, men må ha ei kake til søndagskaffen, minst ;-)

Skrevet

daim kake..

 

jeg bruker alltid ekstra daim i den,og den må spises rett fra fryseren...nam nam nam,,skal bake den til 17 mai,og jeg gleder meg :-))

Skrevet

Nå fikk hvertfall jeg syyyykt lyst på kake !!!!!!!!!!!!!!! Skal snart på kafe med misntemann, storesøsøtra mi og min lille nevø og da skal jeg jommen meg nne meg en kake : ))

 

En av mine favoritter er suksesskake som du pisker krem og tar på toppen og pynter kremen igjen med friske jordbær nam nam nam : ))

 

En annen god en er verdens beste : ))

 

 

Skrevet

Ostekake

Suksessterte

Og mammas tropisk aroma. Den er så vanvittig god og saftig=)

Skrevet

Har mange yndlingskaker;)

 

Suksessterte -mammas

Ostekake - min

Daimkake - eks svigermor

Verdens Beste - mormor

Gulrotkake - tante

En slags sjokoladekake - pappa

 

 

Takk gu, for god forbrenning for vi spiser mye kake:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...