Candy girrrl Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Tror min må være syrlig ostekake med geletopp av sitron.
OsloMor Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Pavlova og brownies bakt av undertegnede. I tillegg lager kona til broren min noen helt fantastiske kaker, hun er kokk da, men for noen evner hun har innen feltet også:0!
Ranveig R Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Oreokake! Men den må vere halvfrossen/halvtint )
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Oreo selfølgelig!!! Fantastisk!!!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Kvæfjordkake, samt min egen ostekake.. Hehe
Musemor med tre søte små Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Sitronpai, nam, nam, nam.... Paibunn, sitronkrem og marengs på toppen...
☆Monkey Business☆ Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 Nigella Lawsons gammeldagse sjokoladekake...mhmmm...
plastblomst♀♂♂ Skrevet 7. mai 2009 #12 Skrevet 7. mai 2009 brownies som jeg baker selv og toro menuett. Den er inmari god, må begrense meg selv når jeg kjøper den:)
*søtesmå* Skrevet 7. mai 2009 #13 Skrevet 7. mai 2009 Svigermors ostekake med sitron eller hennes snickerskake:)
Blind Gudinne Skrevet 7. mai 2009 #15 Skrevet 7. mai 2009 Naboens ostekake og suksess-terte...... Bare synd jeg får vondt i magen av mandler...=( Men spiser fordet, da =D
* 5 om dagen * Skrevet 8. mai 2009 #17 Skrevet 8. mai 2009 mokkakake og den mandelbunnen,med gul krem (husker ikke navnet)
FanteGuri Skrevet 8. mai 2009 #18 Skrevet 8. mai 2009 Mormors Kvæfjordkake/ Verdens beste, en god nr.2 må være lukket valnøtt marsipankake..
Sjefsmegga Skrevet 8. mai 2009 #20 Skrevet 8. mai 2009 Oi, har flere favoritter. Kvæfjorkaka er nydelig. Bløtkake med krem, helst med vaniljekrem og jordbærkrem inni, og masse friske jordbær som pynt. Kremen må ikke være for søt, så det holder med en ts vaniljesukker i kremen som skal dekke kaken. Ostekake er godt. Brownies med is og friske bær til. Elpekake med is og krem. Er vist skikkelig kakemons jeg. Men prøver å leve sunt, men må ha ei kake til søndagskaffen, minst ;-)
Ane Rikke ♥ Skrevet 8. mai 2009 #21 Skrevet 8. mai 2009 daim kake.. jeg bruker alltid ekstra daim i den,og den må spises rett fra fryseren...nam nam nam,,skal bake den til 17 mai,og jeg gleder meg :-))
Meg og bøllegutta!! Skrevet 8. mai 2009 #22 Skrevet 8. mai 2009 Nå fikk hvertfall jeg syyyykt lyst på kake !!!!!!!!!!!!!!! Skal snart på kafe med misntemann, storesøsøtra mi og min lille nevø og da skal jeg jommen meg nne meg en kake : )) En av mine favoritter er suksesskake som du pisker krem og tar på toppen og pynter kremen igjen med friske jordbær nam nam nam : )) En annen god en er verdens beste : ))
cherry coke Skrevet 8. mai 2009 #23 Skrevet 8. mai 2009 Ostekake Suksessterte Og mammas tropisk aroma. Den er så vanvittig god og saftig=)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 8. mai 2009 #25 Skrevet 8. mai 2009 Har mange yndlingskaker;) Suksessterte -mammas Ostekake - min Daimkake - eks svigermor Verdens Beste - mormor Gulrotkake - tante En slags sjokoladekake - pappa Takk gu, for god forbrenning for vi spiser mye kake:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå