Månefeen ♥ Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Sov dårlig i natt fordi jeg våknet av de, og de har pågått i heele dag.. 20min mellom hver sånn ca. Ikke vonde, men ubehagelige. Ikke noe rier, for jeg har fått klar beskjed om at jeg vil vite når det er rier, og dette er "bare" magen som trekker seg skikkelig sammen og det murrer litt i ryggen etterpå. Har hatt det værre enn dette, men har vært rolig med trening (modningen) noen dager nå. Er ikke lei av å være gravid selvom jeg er i uke 39, kjempe kos med magen og livet inni der MEN er kraftig lei kynnerne nå som kommer å går konstant.. Enten kan det bli noe skikkelig av det, eller så kan det bare være rolig!!
Ettervinterkommervår Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Sikkert egentlig ikke noen vits i å skrive dette, men synes kynnerne er helt ok jeg... Det er verre med de svake riene jeg kjenner innimellom som jeg ikke vet om gjør noe eller ikke. Håper liksom at det skal skje noe mer, men så gjør det jo ikke det- da kunne jeg like gjerne hatt "bare" kynnere og sluppet falske forhåpninger! Men men, det er ikke lenge igjen for noen av oss uansett- jeg har 6 dager til termin
Månefeen ♥ Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 Uskyldige kynnere gjør meg ingen ting, er enig med deg, men idag er jeg blitt sliten av de når de kommer så hyppig og er så stramme som de er.. Ligger jeg på sofaen å hviler så kommer de hvert 4-5min, innimellom de er jenta i magen spinnvill, så blir ikke mye hviling på meg
2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Du har helt sikkert prøvd absolutt alt, men kommer nå med et lite tips for det. Det er det eneste som funker for meg når kynnerene blir så slitsomme som du beskriver. Legge meg i varmt vann i badekaret, og prøve å slappe av. Kynnere roer seg da ned, mens rier.... de bare fortsetter.... MEN dette er altså sånn som jeg funker. Ikke sikkert det funker sånn for andre. Helt forferdelig med kynnere som holder det gående døgnet rundt. Det har jeg hatt mye av i de andre 2 svangerskapene mot slutten. Kun i uke 30 nå, så har ikke kommet dit helt enda, men har hatt et par netter hvor jeg våkner av kynnerene. Så er rett før jeg tar i bruk badekaret.... for å roe dem ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå