ToPrinsesser<3 Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Vi vurderer 1 ukes cruise med avgang fra Barcelona i juli; med 3 barn. Noen som har noen erfaringer med en slik ferieform/anbefalinger av selskap? Har sjekket ut MSC og de har ikke store nok lugarer, ellers er det RCCL, NCL og Costa Cruises jeg har kikket på.
Amsim Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Hei, Vi har reist mange ganger med RCCL og kan virkelig anbefale de. Riktignok uten barn da, men man ser og hører jo hva andre fornøyde foreldre sier ombord!! NCL reklamerer med freestyle cruising som innebærer at en kan spise når en vil i hvilken restaurant en vil. Jeg har hørt det kan bli mye kø og at man ikke får spist der en ønsker. RCCL har delt hovedrestauranten i to nå, en del for fast bordsetting og en del hvor en kan komme og gå som en vil. I tillegg har de startet med et nytt konsept for de med barnefamilier, se her for mer info: http://boarding.no/art.asp?id=35571 Håper dere uansett valg får en super tur!! Husk å bestille veldig raskt om dere skal reise i juli, vil tro det er ganske fult allerede og prisene blir gjerne dyrere jo flere som bestiller...
Amsim Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Glemte forresten og legge til at både Costa og MSC er Italienske selskaper og hva jeg har hørt er det lite informasjon på engelsk ombord og veldig mange krevende Italienere ombord...
ToPrinsesser<3 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2009 Tusen takk for info! :-) Krevende italienere og dårlig med engelsk hadde jeg ikke i tankene, så greit å vite slikt ;-) Fikk et tilbud fra RCCL i helgen og det er ikke avskrekkende for en gjeng på 5 stk synes jeg. Vi får ta et snarlig valg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå