solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Jeg kikka på H&M i dag (har endelig gått ned 2 buksestr.) men finner ikke noe jeg liker... el... jeg fant en, men den var bare i små str. Og selv om jeg har gått ned en del, så bruker jeg jo mer en de bittesmå str .... Så dere som er litt mer gjennomsnitts str, hvor handler dere ok jeans??? både smale og vanlige=)))
Mille** Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jeg sverger til vero moda, har vel noen få ganger funnet noen fine på Lene V.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 Da må jeg se på vero moda =)) Tusen takk =)
Fire småtroll Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Vanligvis handler jeg på VeroModa, men akkurat nå (2,5 mnd siden fødsel) er jeg størrelse 42 og da sitter ikke de noe godt synes jeg.. Kjøpte faktisk en på Lindex forrige dagen som var ok, tøyelig myk dongery i flere farger og fasonger som satt fint. De duger i massevis til jeg er nede i str 38-40 og kan gå på Vero moda igjen
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2009 Da skal jeg ta meg en tur litt rundt =)) Tusen takk jenter =))
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Oasis har kjempefine dongeribukser, og de er store i størrelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå