Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Først - har ikke prøvd å lure noen med å ikke ta piller, men det har skjedd veldig mye, og har nok glemt pillene et par dager noen ganger denne mnd. er det sånn at hvis man glemmer en pille så er det like sannsynlig å bli gravid som dersom man ikke tok piller i det hele tatt, eller er sjansen bare litt større enn når man bruker piller? Bare nysgjerrig, absolutt ingen krise dersom jeg er gravid. Og det er vi enige om, selv om vi ikke prøver bevisst.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 I bruksanvisningen til pillene mine står det at de blir mer og mer usikre jo flere piller du glemmer.. Jeg har forstått det som at få blir gravide av å glemme en pille, men jo fler du glemmer jo større sjanse for at kroppens hormoner "hever seg over pilla" og lager en eggeløsning. Min svigerinne ble gravid uten å glemme en eneste pille da, hun var bare fyllesyk og spydde flere ganger en morgen/formiddag og vips ble hun gravid. Så alt er mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå