...♥... Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Jeg skal bestille meg navnelapper for å feste på div. ting jeg har strikket og sydd, men aaaaner ikke hva jeg skal skrive på disse navnelappene... Er det noen som kan komme med kreative tips?!?! Jeg har så fryktelig dårlig kreativitet...
Gjest Bø! Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Navnelapper? Da tenker jeg at eierens navn ville vært lurt;)
Mille** Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er ikke så kreativ jeg heller, så jeg tar barnas navn jeg, rett og slett. ;o)
...♥... Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2009 hehe.. Mente ikke at jeg ville ha med navnet til barnet.. Men et navn på det jeg har laget.. F.eks: "Strikkedesign" "Made by ..." hvis dere skjønner... merker jeg er fryktelig dårlig til å forklare her nå...:/
Mille** Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Aaahhhh.....joda, neida, jeg er som sagt lite kreativ jeg altså. ;o)
Gjest Bø! Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Du vil ha et merkenavn? Kult. Sjekket profilen din for å finne inspirasjon, men der var det fint lite å hente, he he. Hva slags stil har klærne da? Kan du bruke ditt eget eller prinsessa di sitt navn i merket? Lager du for salg?
*søtesmå* Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Hva med Homemade eller Hjemmelaga:) Kanskje på dialekt dersom du har det? Hemmelaga/Himelaga....
...♥... Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2009 Det er for det meste ullbukser, dukkeklær, heklede luer + noen sydde kjoler. Er veldig i startfasen enda, men det hadde vært morsomt å fått lagd merkelapper.. Navnet til jenta mi kunne jeg godt brukt, men synes egentlig det blir litt dumt når jeg skal bruke lappene både til dukkeklær og luer... Har tenkt å selge etterhvert som jeg blir ferdig med litt flere produkter ja:)
...♥... Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. mai 2009 Ja, det hadde passet helt perfekt! Men greia er at jeg kjenner ei som lager klær og hun har det navnet på merkelappene sine... Ikke særlig gøy når folk kopierer liksom..
Sannali Skrevet 7. mai 2009 #12 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har sett noen hvor det har stått "made with love"... Eller "made with love by...."
*søtesmå* Skrevet 7. mai 2009 #14 Skrevet 7. mai 2009 Ok - kjipt å kopiere... Men hva med Made by me? Eller Originally me? Eller bruke dialekten din og noe som ligner... (Er veldig for å bruke dialekter... hehehe:)
...♥... Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #15 Skrevet 7. mai 2009 Ja, det hadde vært skikkelig tøfft med noe på dialekt.. Hmm... *tenketenke*
...♥... Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #16 Skrevet 7. mai 2009 Hmm...Tenker så det knaker her, men kommer ikke noe nærmere et navn...:/ Flere som har gode forslag..?
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #17 Skrevet 7. mai 2009 Lille Strikke Crochet Star (heklestjerna) Strikkepinnen Hekline Strikkeline (Little) Sunray (solstråle) Lille solstråle
...♥... Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #19 Skrevet 8. mai 2009 Har fortsatt ikke klart å bestemme meg...:/ Flere som har gode forslag å komme med?
...♥... Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #20 Skrevet 14. mai 2009 Da er merkelappene bestilt! Det ble "Lille Ida" med et søtt, lite hjerte foran navnet..<3 Så nå blir det spennende å se når de kommer i posten!!)
-MtG- Skrevet 14. mai 2009 #21 Skrevet 14. mai 2009 Lille Ida var søtt da:) På mine står det (hjerte) -MtG- Hehe:)
...♥... Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #22 Skrevet 14. mai 2009 Så tøft! Var innom mange navn før jeg kom fram til "det rette" ja;) Men nå er jeg storfornøyd og kan nesten ikke vente til de kommer i posten! Hvor har du bestilt fra? Jeg bestilte fra minanamnband.se.. Luuurer på hvor lang tid det tar før jeg får dem... *ensmulespentogutålmodig!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå