Nea og juniors mamma Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Jeg må ærlig innrømme at så lenge jeg gikk gravid og ikke orket noe annet, ble det noen timer daglig. Så kom gulljenten og det ble rett og slett ikke tid før ting begynte å normalisere seg. Nå snart 3 mnd etter fødsel og "hele dagen på meg", sitter jeg her igjen. Jenta sover sine timer og da benytter jeg muligheten mellom rydding og matlaging, men jeg er nesten litt flau over det Det er jo så avhengighetsskapende!!!!!! Hva med dere?
erteposen + 4 Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jeg sitter på dataen hele dagen når barna er i bhg, skole og har lagt seg som nå, og slik må jeg sitte til tvillingene kommer:) Jeg tror igrunnen ikke jeg er her så mange timer, men det er en av nettsidene jeg er innom. Har flere sider opp, og kan sjekke bim/dib mens jeg skriver for noe på jobben, ser en film i et vindu eller hører på radio. Har alltid dataen på fanget om jeg ser noe på tv osv. Svarer vel på 1-3 innlegg når jeg er inne.
tante grusom master of law Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Det er nok langt under en time. Er innom noen ganger per dag, men det tar ikke så lang tid å sjekke nye innlegg. Er vel innom litt oftere hvis jeg har startet en tråd den dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå