Gå til innhold

Foten hennes dirrer, er det normalt da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjente sånn dirring inni magen oxo før hun ble født å da hun kom ut så jeg jo fort hva denne dirringa var fornoe! er det normalt? har hørtt om fler som har kjent sånn dirring inni magen men ikke hørt om babyer med dirrende ben..:-) noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn hadde dirrende føtter! Men han var født 5 uker for tidlig så det var ett tegn på umodenhet fikk jeg beskjed om! Det gikk over etter hvert! :)

Skrevet

jeg ville spurt helsesøster dersom du synes det er mye/ofte. Min gutt dirret noen ganger i foten når jeg stelte han. Nå som han er større og mer viljestyrt i bevegelsene så har det avtatt/blitt borte.

Skrevet

var d jg og tenkte,umodenhet el noe..men hun er født på termindato med god vekt og moden igrunn:) storesøs var født noen uker før tiden å hun hadde ingenting sånt..er ikke ofte da men hver dag.. takk for svar da går d nok over får følge md litt!

Gjest I og lillegutt
Skrevet

Jeg kjente også dirring i magen da jeg gikk gravid, fikk høre av jordmor at det var gutten som tisset. Når han kom ut dirret foten når han tisset, det varte vell i ca tre mnd :)

Skrevet

Lillegutt hadde også "dirring" i foten. Jeg kjente det, som deg, da han var inne i magen også. Det hadde ingenting med at han tisset å gjøre (da skjelver han nemlig.. hehe). Det avtok etterhvert, husker ikke helt når, men tror du kan slappe helt av :o) Jeg husker vi var redde for at det var noe "nevrotisk", i og med at det var på en måte en ukontrollert spasme. Helsesøster kunne ikke svare, ei heller de på sykehuset... Rart synes nå jeg, da det virker som om det er forholdsvis vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...