Gå til innhold

Ang. miste håret etter fødsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå snart 3 mnd etter mister jeg jevnlig hår, har i grunnen gjort det i 2-3 uker allerede.

Spørsmålet er da; hvor lenge mistet dere hår og tiltar det i "styrke" etterhvert eller bare detter det jevnlig ut?

Jeg har ikke tynt med hår, bare tynne hårstrå og er redd det vil vises ettersom det ikke er langt nok til å settes opp og skjule tapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som å høre meg selv!

Etter to- tre mnd med amming begynte hårtapet å øke drastisk! Hun er nå fire mnd, og jeg er i grunn litt redd for å miste alt dersom dette fortsetter i samme tempo.. Drar ut hår på hår når jeg dusjer, kroppen er dekt av hår som har detti av hodet mitt.. :S grøss.... Jeg har også hårstrå som er tynne, englehår, og føler at jeg kan bli skallet til slutt! *hjelp*.. I tillegg til å miste mer hår, har kvisene begynt å poppe ut samtidig.. Begynner å føle meg ganske så lite attraktiv.

Det er jo denne amminga da, så vi får bare bite tenna sammen mens det pågår..

Skrevet

Hæ kviser????????????

Åååååh....det viste jeg ikke var en del av pakka, sukk og stønn. De har uansett ikke kommet til meg så da kan jeg bare håpe at det ikke vil skje. Grøss og gru :(

Skrevet

Jeg startet også med håravfall når snuppelure var ca 3mnd. Nå er hun blitt 7 1/2 mnd og hårtapet er blitt mye mindre selv om jeg fortsatt mister mer hår enn normalt. Det har minket gradvist den siste mnd :)

Skrevet

Samme her. Nå har mini passert 8 måneder, og jeg mister ikke mer enn normalt lenger :)

Skrevet

Jeg begynte å miste hår når han var ca 4 mnd. Sluttet å amme ved 5 mnd. Og ved 8 mnd sluttet jeg over natten å miste hår, samtidig som mensen kom. Så det er tydeligvis hormonelt, og når kroppen kommer tilbake til "normalen", så kan man klage over menssmerter og menskviser i stedet :)

Når jeg tenker tilbake, så var både huden min, håret mitt og neglene mine på sitt peneste mens jeg gikk gravid. Så kanskje det bare er å kaste seg på karusellen igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...