Gå til innhold

Melder meg inn her:-) Termin 16 januar 2010


Førstespire27

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

 

Gravid med nr to, og det klaffet på første forsøk begge gangene:-)

Ingen symptmer enda,....litt tidlig kanskje..noen som har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:) gratulerer med spire!

jeg har også termin 16.01.2010, og begynner og meke det veldig! har økt utflod, ømme bryster, litt mrgenkvalme og flyr mye på do!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei titti82

 

Gratulerer så mye til deg også! Så moro:-)

Jeg merker at jeg er flere ganger på do, men det er vel det tror jeg....kjenner overhode ingenting, men jeg skal vel kanskje være glad for det..hehe. Var ikke kvalm med første, så krysser fingrene på at jeg ikke blir det nå heller....slet mye med tretthet husker jeg....

 

Helt utrolig at jeg er på`n igjen. Har en sønn på akk 9 mnd så dette var stas! Ønsket oss to tette også så da kunne det ikke vært bedre:-)

Masse lykke til deg....så holder vi kontakten vet du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god kveld!

 

hehe.. ja da er du en av de heldige som ikke blir kvalm.. jeg våkner tidlig av kvalme, men det går over ganske fort da bare jeg får i meg litt mat, men det er ikke alltid så lett når man brekker seg... men jeg skal ikke klage nå, vi har ventet lenge på dette nå så og dette er vår første! så koselig med to små da, da får du litt å holde på med :)

jeg må ærlig si det at nå som jeg endelig har blitt gravid, så har jeg fått litt "panikk"... mye og tenke på, mye og sette seg inn i, det er så mye nytt! følte du det slik med din første? eller noen andre som har følt det slik her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har også denne termindatoen. Min nr 2, førstemann er fem. Veldig usikker på om jeg egentlig kjenner noe, ømme bryst er vel det mest fremtredende, men ingen "nå kom mensen"- følelse som jeg hadde hele tiden sist. Ett annet trekk er at jeg blir fryktelig anpusten av den minste ting, det problemet hadde jeg hele forrige svangerskap også. Ut over dette fint lite, håper kvalmen holder seg unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også denne termindatoen!!!!! :D

Ingen egne fra før, stedatter på 3 :)

Ingen særlige tegn.. unntatt litt murringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 16 januar :))) Blir to tette her,snuppa er 9mnd nå.

Ingen symptomer bortsett fra at jeg er sulten konstant :D

 

Lykke til alle sammen...dette blir gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin rundt 15.jan her, men det er jo litt tidig å belage seg på enda!

 

Kjenner litt murring og så er jeg ekstremt trøtt hele tida, det er vel det eneste. Venter på at ekstremkvalmen skal komme å ta over livet mitt slik som sist, da kom den i uke 7.

Har en datter på 17 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Termin 16 januar, og har begynt å kjenne at jeg er stuuuptrøtt.Men det er vel det jeg har av symptomer foreløpig....begynte å sippe til private praksis tirsdag også...hehe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en del nye symptomer her i gården også de siste dagene:

 

masse ganske sterke "menssmerter", mage og korsrygg

tisser ofte

ømme brystvorter, kommer hvit væske utav hvis jeg klemmer..

trøtt og sliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...