Aliane Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Er ikke rent blod, men mer rødfarget utflod. Noen som vet hva jeg bør gjøre?
**Frøken84** Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 sikkert helt ufarlig men sier som over her, ring føden, dem vet best =o)
Mamma til snart 4 Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 til meg sa di at det er som regel at en rift har oppstått, slik at en blør litt.. men alltid sikrest å snakke med føden da;)
Lavendel*06*10* Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Blødninger under svangerskapet skal ALLTID sjekkes med lege.. Hvertfall når du er såpass langt på vei..
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har opplevd det samme i uke 29 & 33. Man skal alltid sjekke at dette ikke kommer i fra livmoren, ved at morkaken f.eks. ligger helt nede ved livmorhalsen. Men for å roe deg litt, så skal man alltid sjekke ut slik, men som regel er det ufarlig. Hos meg kom det fra slimhinnene, og ikke fra livmoren. Det er i den forbindelse tatt celleprøve som jeg venter svar på. Men regner med at alt er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå