Gå til innhold

Nå ble jeg skikkelig nervøs og redd!!!! Håravfall !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at sønnen min har et bart område på hodet. Ja ja sikkert et sted han har slått seg slik at han har mistet litt hår tenker jeg. Men så tar jeg tak i noen hår rundt det stedet og de bare detter av når jeg drar i de!!!!!!!!! Jeg lugger han ikke spesielt hardt, men han sa au. Likevel burde jeg ikke sittet med en masse hårstrå i fingrene :-(((

Hva gjør man? Hva slags sykdom kan han ha? Kommer han til bli helt skallet? Herregud han er bare 4 år jo :-((((((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur til legen da vel, er vel ingen her inne som kan si om barnet er sykt eller ikke. Men jeg ville nok dratt og sjekket han om det var min unge.

Kan vel være at han mangler noe vitaminer eller mineraler.

Eller at hårsekkene rundt der han slo seg er skadet.

Og for all del ikke driv å dra han i håret.

Skrevet

Hallo? selvfølgelig river og drar jeg han ikke i håret. Men når du napper litt i håret på ungen din og faktisk står med en haug av hårstrå i hånda så tror jeg faktisk at du prøver en gang til!?

Skal seff til lege, men greit å høre her om andres erfaringer. Mye erfaringer ute og går. Kommer meg ikke til lege før i nmorgen uansett.

Skrevet

har lest at det kan skyldes psykisk stress blant annet, men hva slags andre symptomer kan barn ha på psykisk stress? Håravfall kan umuilg være det eneste..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...