Gå til innhold

Blod fra skjeden på 2 åring???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 2 tisset på potten og da kom det også ut en del blod fra skjeden. Ikke store mengder men mer enn et par dråper.. Noen som aner hva dette kan være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg hadde ringt legen. Ikke sikkert det er noe, men da vet du det.

Skrevet

Ja, venter på at barneklinikken skal åpne legevakten sin klokken 18, men tenkte jeg skulle høre her først.. Synes det var litt skummelt ja..

Skrevet

Er det ikke blodspor i urinen da? Det er vel mer sannsynlig, særlig i forbindelse med UVI, ville tatt en prøve av morgenurinen og levert inn i morgen tidlig.

Skrevet

Så veldig ut som om det kom dryppende etter at hun var ferdig å tisse.

Skrevet

urinrøret munner jo ut ved skjeden, så det kan fort se ut som det kommer fra skjeden, selv om det kommer fra urinrøret.

Ville tatt en urinprøve uansett, for UVI er ikke å spøke med, særlig ikke på småbarn. Kan gå en stund før de får symptomer ellers med feber, og ikke alltid det svir heller.

Skrevet

Ja, det er sikkert lurt.. Legevakten på haukeland tok jo ikke telefonen, bare personlig oppmøte... Hvor skal jeg levere en urinprøve hos legen i morgen? Hos fastlegen?

Skrevet

Ja, det er like greit synes jeg. Så lenge ungen virker i ok form nå så ville jeg ikke stressa avgårde til legevakt på kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...