Frøken Freken Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Snupp er 8 mnd i dag, men ingen tenner enda. Er dette veldig uvanlig?
LillyLilly Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Ikke uvanlig i det hele tatt. MIn sønn er 9 mnd og har ikke en eneste tann han heller!! Men tror de er på vei nå *håpehåpe*!!
WildPrincess Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 mi er 8mnd om noen dager, men ikke en bitte liten tann og se enda
ROFL Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Tulla her var tannløs til hun var rett over året. Da kom det fire tenner på en gang
Lykkeli <3 Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Og det er mange av oss....... Vår tulle er 9 mnd om 1 uke, og fortsatt ingenting. Begynte å klø veldig i gommene da hun var 3 mnd, så jeg tenkte at her kom det til å komme tenner tidlig.....Så feil kan man ta:) Artig at man skylder alt på de tenna. Søvnløse netter, uroligheter, feber, svingninger i humøret osv osv... Jeg ammer ennå, og hun biter mye i puppen, så for min del kan de bare la seg vente på en stund til:)
Frøken Freken Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2009 Vet jo at de kommer til slutt - så bekymrer meg ikke så veldig. Men alle andre babyer vi omgås har fått tenner for leeeengst:)
Bumblebeee Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Ingen tenner på vesla her heller 8,5 mnd. Jeg var rundt året da jeg fikk tenner så det overrasker meg ikke om hun forblir tannløs enda noen måneder.
<3tobarnsmor<3 Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 Jenta mi blir 8 mnd den 19 mai, ingen tenner enda:) bekymrer meg ikke jeg heller. Tantebarnet mitt var 1 år når hun fikk sin første tann:)
sommerbarn_juli08 Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 Her er lillepia nå 10,5 mnd og det er ikke kommet en eneste tann ennå.... Hun har i flere måneder klødd seg med hendene i munnen og siklet. Lurer på om det kanskje er noe på gang nå..... Svært urolig natt til i dag og feber, 39,5 i morges.... Har ikke vært seg selv i dag og temperaturen var fremdeles 39,3 i kveld. Kan ikke se antydning til noen tann. Hun fikk febernedsettende i kveld og sover foreløpig bra. Vi får se om det blir en ny våkenatt....
mama73 m/tre søte små Skrevet 8. mai 2009 #12 Skrevet 8. mai 2009 Her blir rampen 8 mnd om en uke, men ingen tenner enda! Har håpet at det var tenner på gang nå da han har vært så sutrete i det siste og plutselig kastet seg på puppen igjen og ikke interessert i fast føde..... Hm, rart det der. For bare noen få uker siden var jo puppen helt uinteressant! Det går vel i rykk og napp:)
Hulda77 Skrevet 8. mai 2009 #13 Skrevet 8. mai 2009 Snuppemor er 8,5 mnd og tannlaus. Men eg synest eg kanskje såg sneven inni gapet hennar i dag. Skal definitivt sjekke i morgon. I dag har ho vore litt grinete, lite matlyst, har såvidt kasta opp. Men er jo også bitte litt forkjøla... så ikkje sikkert det er tenner nå heller. Heller ikkje her er det fyrste gongen tanken om tenner har streifa meg, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå