Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Han er permitert fra sin faste jobb pga denne finanskrisa, dermed mottar han betydelige småbeløp fra nav i mellomtiden, men nå nekter han og sette ned skatten da han trekker 45% av all lønn! Jeg har sagt vi kommer til og gå konkurs dersom han ikke setter ned skatten mens han mottar dagpengene, men han sier at det viktigste er at han får tilbake penger til neste år!!)) Skjønner meg ikke på denne mannen min, hvordan få i han litt vett??
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jeg trekker altid 50%. Men jeg kan betale regningene mine. Kan han?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Oi da.. Ja det er vanskelig! Er han sta av seg da? For da blir det nok vanskelig å overtale han til noe. Menn har en tendens til kun å gjøre slike ting om det virker som de har kommet på det helt selv. Men herre han kan da ikke mene at det skal stå på 45 %.. Da får han jo sinnsykt tilbake uansett! Prøv å inngå komprimiss me han..at han iallefall setter den ned litt. Sånn at dere får mere penger nå,og fortsatt for igjenn penger Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Du får bruke litt kvinne list.. det gjør jeg med min. Han er sta, ikke for det, er det selv. Men har lært meg til å så små frø med ideer hos han, uten å kreve at han skal gjøre det, så plutselig får han en lyyys idé. Merkelig, den er jo egentlig gangske lik min
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Menn pleier å høre når man viser dem hva som er lønnsomt. Skattepenger er nemlig det billigste lånet man kan få. Om man har kontroll lønner det seg faktisk å få skattesmell og så betale denne inn før det løper renter - da har man hatt gratis lån Gevinsten er det man tjener på f.eks renter (om pengene står i banken) eller på å slippe å ta opp forbrukslån (hvis det er alternativet i en periode) Men man må ha kontroll og disiplin slik at man har pengene på våren når de må betales inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå