Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Skal til studio-g innen en time, å der tar de 200 kr pr barn...er ikke det veldig dyrt??eller er det vanlig pris?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Vi betalte 596,- for 1 voksen og 3 barn. Ikke fotograf. Jeg syns det var dyrt jeg! 200,- var da voldsomt!
lure Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Vi betalt 100,- hos gull og foto Ellers koster det 60,- i automat hos politiet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå