Gå til innhold

Hva skal dere ha på dere 17 mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare gått høygravid en gang før 17 mai, og det var med vårt 1 barn så da var jeg ikke avhengig av å pynte meg noe særlig! ;-)

Dei forrige graviditetene har jeg brukt bunaden min, som jo har høyt liv med plass til magen, men nå er jeg for stor til å klare å bruke den også for brystene har vokst seg kjempestore denne gangen! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, den fine bunaden min kan jeg jo bare glemme.

Årets mote er jo veldig store plagg så magen har god plass, så får vel gå på shoppern en dag snart. :)

Skrevet

Tips: mamasita har veldig masse fint, litt dyrt men om du har noen mnd igjen kan det jo være verdt å unne seg noe fint som du også kan bruke ved andre aneldninger:)

Skrevet

Her blir det nok tights, en fin topp og ballerinasko :)

Skrevet

Kjøpte meg en pen silke kjole med litt høyt liv på en kjede butikk, utrolig lekker. Ikke kostet den mer enn 399 heller.

Moten som er nå er jo helt perfekt for oss gravide, masse å velge i på vanlige butikker:)

Skrevet

Tror jeg skal legge meg under dyna 17 mai jeg.. og gremmes!

Må vel ut og gå i tog sammen med ungene, men det frister lite. Det blir nok tights og en passende topp, pluss gode sko.. Satser på at alle ser på de søte ungene i bunad og ikke på meg!

Skrevet

her blir det nok en lang fin tunika og magebelte... elelrs svart cardigan og tights eller noe slikt til. tenker ikke så mye over det egentlig, hehe, vil ikke handle inn noe kun for en dag siden str jeg bruker nå er 2 opp fra min ordinære str.

Skrevet

minst mulig :D

Skrevet

Har ikke testet om jeg får på meg bunaden enda, men jeg SKAL inn i den. Om jeg så må teipe den på, går det ikke så legger jeg meg under dyna og ligger der til den 18 kommer :)

Skrevet

kokkeklær ; ) ALDRI fri på 17.mai!!!

Skrevet

skal nok sikkert ha tights å en fin tunikakjole.... Det er fint og behagelig

Skrevet

Jeg SKAL ha bunaden min!!

Skrevet

Jeg håper i det lengste å komme inn i min nye ubrukte bunad :-)

Prøvde den på i forgårs og da gikk det faktisk kjempebra...så krysser fingrene for at magen venter med å poppe ut iallefall til 18 mai....hehe

håpe håpe

Skrevet

Jeg skal gå uten klær, for jeg har ingen fine klær som passer lengere..

Hehehe...

*Kjukka* ;p

Skrevet

Brun mamma-penbukse jeg har fått lånt og en ok topp til. Jakke er det litt større problemer med, har kun to stykker som passer for tiden (unntatt regnjakka da),- en fleecejakke og arbeidsjakka mi.. Passer liksom ikke helt til 17.mai!

Skrevet

Jeg aner ikke! Jeg har store problemer med å finne klær nå! Uff..Er ikke så mange butikker her med gravidklær.var på Hennes & Mauritz på fredag,og de selger jo bare klær til MODELLER jo! Da mener jeg at man må være høy! Jeg er bare ca 1.50 og er ikke så lett å finne klær til meg,ihvertfall ikke gravidklær!

Har ikke vært på Lindex enda,håper de har bedre klær der!

Jeg har en bukse fra forrige svangerskap,den ser ut som en dressbukse (selv om jeg har brukt den på hverdager),så tenkte kansje jeg kunne bruke den,og så kansje se om jeg kan finne en langermet bluse til..håper at dressjakken min passer enda,har ikke prøvd den enda!

Flere som har problemer med å finne klær pga lengden??

Skrevet

Jeg har siklet på maaaange kjoler men endte på en hvit kjole som er stram rett under puppene og vid ellers.

Trenger jo ikke mammaklær når du skal pynte deg!!! Tunika+tights eller kjole som er stram under puppene og vid over magen er jo helt perfekt! HAr kjøpt flere slike tunikaer og kjoler og de kan jeg bruke heeeele graviditeten!! God plass til magen:D

Skulle jo ønske jeg kunne bruke bunaden da, men den er visst for liten i år...hehe... KAnskje ikke så rart siden jeg er 6 måneder på vei:P

Skrevet

Bunaden miiiiiiiiiin <3

Fikk sydd meg en for et år siden, så jeg ble veldig,VELDIG glad da den passet i dag :)

Da får magen vente enda en ukes tid, den har jo nesten ikke kommet hittil, enda jeg er i uke 23 ;)

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på før jeg så dette innlegget, så jeg gikk og prøvde bunaden min, som jeg fikk sydd for en del år siden (og noen kg siden+gravidkiloene), jeg får den igjen, men det blir for stramt, men jeg skal hekte på sikkerhetsnåler! Så da blir det bunaden min, som jeg ikke har brukt på årevis! (Har jobbet mye på 17. mai:( før) og har egentlig ikke tatt 17. mai så høytidlig, og heller ikke pyntet meg så mye. Men nå så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...