abba1221 Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 hadde eit sikkelig nyreseinsannfall i natt! andre som har vore plag? Trøsta meg med at det er verre enn å fø, så då får eg tør trent litt i d minste:P
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 JEPP!! Hadde nyresten i påska... trudde jeg skulle dø... seriøst.. biltur på 2 timer til legevakta... ikke bra saker altså!!! Jeg trudde først det var urinveisinfeksjon, for hadde samme symptomer, og jeg bruker få vondt i ryggen... men det var litt i overkant vondt... fikk pencillin, natta var et mareritt tilogmed med paracet og paralgin forte innabords... men på morgenkvisten kom det ut en stein og da var aaaaaaaalt så bra igjen!!! for en deilig følelse det var og kunne gå oppreist, ikke ha vondt og slippe det å gå på do I ETT!!! og ja, det er verre med nyresten enn å føde.. men det tror jeg og har noe med at en nyresten er en negativ smerte. en fødsel er en positiv smerte, hvor det kommer noe godt ut av det, og man forventer å ha vondt, man vet at det er vondt. nyresten er uventet, uvanlig, skremmende, vondt vondt vondt og ikke noe man "skal" ha... så kan også være hodet vårt som tuller med oss... Men det har nok og mye med hvor stor den steinen er... håper jeg slipper oppleve det igjen!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå