fleskepupp Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Har en mann som er så veldig glad i Redbull. Han ble hoppende glad da han leste på nettet at Redbull kommer i butikkhyllene i begynnelsen av mai. Noen som vet om det har kommet?? Vi har ikke funnet det...
mayaya Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Hmm.. Er det bestemt altså? Sist jeg leste om det, var det mulighet for det pga de nye eu-reglene... har lille Norge allerede bukket under for dem, altså?
fleskepupp Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 Jeg leste nå hvertfall at Redbull var å finne i butikkhyllene fra begynnelsen av mai. Må vel være bestemt da??
Miss Misantrop Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Nam, gode nyheter. Har ikke sett det ennå, men venter i spenning.
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Wo-ho! Da skal jeg jøpe så snart vesla er ute av magen og den "verste" fullammingen er overstått! ELSKER Red Bull!!!! :-) Drikker aldri mer enn en om gangen da, det tør jeg ikke, men hadde vært godt å kunne kjøpe seg en i ny og ne ja! Nå blir det jo kun om jeg er i utlandet, og det er jo ikke så ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå