mayaya Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Noen tipsa meg om ett eller annet jeg burde se, men hva? finner ikke noe på nettsiden deres heller.
Musemor med tre søte små Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Tror de skal teste sykler og tremannstelt idag
mayaya Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 tror ikke det var testene altså, men et tema som skulle komme opp... som var i reklamen på tv, visst..
mayaya Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2009 btw.. tror neppe noen hadde tipset MEG om tremannstelt-test... *knegg*
* 5 om dagen * Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 fikk det ikke helt med meg men tror det var noe med at norwegian hadde endra på noen regler,og at en ikke fikk med seg små barn,av en eller annen grunn...er ikke helt sikker på hva det dreide seg om men,mulig det ligger noen klipp inne på tv2.no
mayaya Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2009 ja! det var det! de endrer på aldersregler for småunger, også for dem som har kjøpt billetter?? var det det?? thanks!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå