Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 hun var her sist jeg var gravid men borte nå eller bare nytt nick?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Vi "gamle nickene" har skiftet til nye nick alle sammen.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Nå er det vel mange som har de samme nickene også, så det stemmer ikke helt. Om HUN har skiftet nick vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Har ikke sett henne siden rett etter hun fikk nr 2, det var vel i november såvidt jeg husker..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Kjempehyggelig nick, hun virket som en veldig ansvarlig og dedikert mor, så hun går nok opp i rollen som tobarnsmor med liv og lyst, og det er jo ikke annet enn supert;)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Hehe, hvordan ser man på nick at de er gode mødre og blablabla? Vet av flere her inne som virker som en mye bedre mor enn den fisefine pripne dama der.... Og mobbet vekk? Hun valgte selv å avslutte her!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Hun har sikkert fått overdose av dib.. tror det er flere av de mest aktive som får det etter en stund:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå