Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er 24, han er nettop fylt 33, er det for stor aldersforskjell??
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Spørs jo hvor voksen de er i forhold til hverandre. Men uansett er det noe å tenke på at han er 40 lenge før deg.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Mange par med større aldersforskjell. Viktigere er: Er dere glad i hverandre?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Når man blir 40 betyr minimalt. Da kan man heller tenke på at du må stå i jobb i mange år etter at han har gått av med pensjon og at du statistisk sett må regnemed å bli gammel alene. Utenom det synes jeg ikke det betyr noe.
S. Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Høres ikke avskrekkende ut. Dere er jo begge voksne. Det viktigste er hvordan dere har det sammen, ikke alderen på papiret
*toppris* Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Syns ikke det har noe å si jeg, kommer helt an på dere som personer. Her er det 11 år mellom oss... jeg blir 24 og han blir 35 i år, merker ikke noe til den forskjellen.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Jeg var sammen med en på 33 år da jeg var 23 år og jeg fant ut at jeg syns det ble for stor aldersforskjell på så mange måter. Så jeg valgte å bryte med han. Om det er for mye for dere må nesten dere finne ut.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Her er det 14 års aldersforskjell og det er ikke noe problem . Jeg vil ha en mann og ikke noe guttunge .hehe.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Her er jeg 32 og han 41. Vi har bodd sammen siden jeg var 20, ville ikke byttet han ut med noen!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 Om han er mann eller ikke kommer ikke ann på arldersforskjellen mellom mann og kvinne og heler ikke alderen til "mannen". Det kommer ann på selve mannen det.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er snart 27 og min kjære fyller 45 om noen dager.... Ikke noe stress, det. Vi er glad i hverandre og har en fantastisk kjemi. Og jeg er tilbøyelig til å være enig med deg som skrev at "jeg vil ha en mann, ikke en guttunge, hehe". Når det er sagt, så har alle mine kjærester (ikke så veldig mange, da) vært eldre enn meg. Jeg vil ha det sånn, og ser faktisk ikke for meg å dele et liv med en på helt samme alder som meg.... tro det eller ei. Allikevel er det sånn at aldersforskjell av og til merkes, og man (vi) må være den bevisst av og til. Alt som til syvende og sist teller er at dere er glade i hverandre, om dere er trygge på at den andre er der, osv.... ikke nødvendigvis om du blir alene tidlig.... Ingen har noen garantier for noe uansett. Ta i mot kjærligheten når den kommer! Ta-ta! hehe....;-p
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #12 Skrevet 7. mai 2009 Samme forskjell som mellom meg og min mann det. Vi har vært sammen i 15 år nå. Jeg var yngre enn du er nå da vi begynte sammen. Synes ikke aldersforskjellen er noe problem.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #14 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er glad jeg har funnet meg en mann som er 5år yngre enn meg kunne ikke falt meg inn å hatt en mann som var 8-10 år eldre enn meg, som regel dør mennene først og da blir vi damer sittende igjen alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå