Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Har et stort luksusproblem nå.. Jeg har fått to kjempegode jobbtilbud og jeg aner ikke hvilken jeg skal velge! Jobb 1: Jeg jobber der nå per i dag og har jobbet der i 1 år, det har vært en del tull der de siste 6 mnd, det er veldig gjennomtrekk med ansatte og nå har vi vår 3 butikksjef siden jeg startet der. Jeg trives helt greit der og er veldig godt likt av sjefene og de andre. Der har jeg fått et tilbud på 80% med mulighet for mer. (Har i dag ca. 60-70%) Jobb 2: Det er en jobb jeg har søkt på, vært på to intervju og jeg fikk jobben! Det er 100%, ikke like varierte arbeidsoppgaver som på den jobben jeg har nå, men jeg ser for meg at jeg kunne trives veldig godt der. Forskjellen på jobbene er arbeidstidene, de har åpent ganske likt, men Jobb 2 har åpent lengere. Jobb 2 har 1 jobbhelg i mnd og 3 fri. Jobb 1 har annenhver helg. Jobb 2 er kjent for å være godt betalt, men det er bra betalt Jobb 1 også. Jeg er så usikker! Flere i familien synes jeg skal satse på den jobben jeg har, bestevenninnen min sier den andre. Vet jeg må bestemme selv, men kunne tenkt meg flere synspunkter.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Du skriver ikke hvor lenge jobb 2 er åpen. Men på jobb 2 jobber du ferre helger, det syns jeg er ett pluss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå