Gå til innhold

Dyne i vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg venter en liten i slutten av juli/august, og har hørt at jeg bør kjøpe en voksipose til den lille jenten, som hun kan ligge i til høsten og vinteren. Bør en kjøpe en dyne som en bruker i høst før det blir for kaldt, eller bruker en tepper også gå rett på den voksiposen? Førstefødende, så ikke helt kontroll på hva som egentlig trengs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bruke dynen hun har i sengen hvis det er behov for det?

Skrevet

Jeg ville ha kjøpt vogndyne og... Den dyna du bruker i senga er jo altfor stor og kladdete i vogna... Brukte dyna litt på sommeren og jeg da nåa snuppa var lita, er jo ikke alltid det er så varmt.

Skrevet

Nå er min baby ventet i juni, men jeg kommer til å bruke dyne i sommer og kanskje kjøpe en pose når høsten kommer.

Skrevet

Det kan være varmt i august/ spetember, så jeg vil anbefale deg en dyne!

Voksiposer er veldig varme og ofte tette. Greit til norsk vinter, men ikke ellers... En vogndyne kan du jo også bruke under babyn en stund utover høsten om du synes det virker kaldt i vogna. (viktig å følge med på hvor varme/kalde babyne blir for de regulerer jo ikke selv)

Lykke til med valget!

Skrevet

man kan jo også få sommerdyne til voksiposen om det skulle være noe?

Skrevet

Jeg hadde absolutt kjøpt en liten vogndyne. Princess har Andungen serien og den minste koster ikke stort, kommer i tillegg i en lettere sommervariant som er enda billigere.

Skrevet

Jeg ville ikke anbefale voksi pose, har hatt det selv og de er veldig store og tunge.+ at naar du gaar inn et sted eller skal aapne posen for aa lufte litt i vogna saa maa du ta den ene delen mot deg, slik at den henger ned mot bakken, kan komme mye stov og ting fra bakken opp paa den, og naar du da snorer den igjen saa legger du den delen mot babyen sitt ansikt. (haaper du skjonnte forklaringen). Det finnes mange andre flotte alternativer som gjor det enklere og ikke minst hygeniskt.

Lykke til :)

Skrevet

På JYSK selger de 60x80cm dundyner for 99,-.

Skrevet

Hvilke andre alternativer ville du heller gått for da? Har hørt om odenwalder dunpose. er det noe bra? også eventuelt kjøpe en litt tynnere og liten dyne en kan bruke om det ikke er så kaldt?Og takk for tipsene alle sammen, kommer godt med:)

Skrevet

heia, ville nok kjøpt en vogndyne, den kan du jo bruke neste vår, sommer også:) jeg har selv voksipose til førstemann som nå er 2. Jeg har vært veldig fornøyd med den. den er også god å bruke inne på gulvet. den blir stor og god når du bretter den ut. spes når man er på besøk har vi brukt den mye til å ligge på gulvet. sønnen min kan fortsatt bruke den når han sover i vogna i barnehagen så den holder leeenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...