ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Er det noen som kan anbefale noen bra leker for en baby på 1-1,5 år? Takk
Slæsh84 Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Dytter denne tråden... Har ei datter som blir 1år om 1 uke.. (Vi har kjøpt en gul sjiraff som en putter baller i munnen på å da spiller den lyd..De kan sitte å putte baller i eller stå..Den er fra 9-35mnd... Tror det er fisher price sin. Har hørt flere som er fornøyd med den vertfall..)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Vi har også den. Har gått litt lei nå da. Han har også en hoppezebra fra Fisherprice. Moro å sitte å hoppe på. Ellers er jo sånne puttekasser moro, eller byggeklosser. Min er gutt og er bare interssert i biler, lasterbiler etc. Jenter har vel kanskje litt andre interesser.. :-) Gutten min er 14 mnd.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 - Duplo (stor Lego) - Leker de kan dra etter seg, trykke på, gjøre noe som gir respons.. - Ball - Bøtte og spade til å holde på ute med - Sangbok fra Fisher Price "Nå skal vi lære barnesanger" ble veldig populær her! - Lastebil til å sitte på - Gåvogn - Xylofon - Puttekasse/byggeklosser
lille sprelle Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 hehe - alt som ikke egentlig er leker.... sånn dings med tre baller oppå som man slår med hammer ned også ser man hvordan pallene går i banen nedover - vanskelig å forklare - er morsom her ball er gøy! biler og tog er gøy ( jenter synes også det!) duploklosser - har begynt å skjønne hvordan hun setter dem sammen (13,5 mnd) puslespill
The Bad Gal Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Her har alt som kan dyttes med hjul på toppen av lykke:-) Alle mulige vogner, trehjulsykkel osv. Hun drasser dem med seg overalt, forserer dørkanter, fortauskanter, gress, grus, bikkja(!)....Og så putter hun alle mulige skatter og småsaker i vognene, ser ut som en skikkelig raske-Sara/Bag-lady der hun durer avsted med alt skrammelet sitt:-) Nå er det mest dukkevogna som brukes. Alt av kjøkkenredskaper som kan vispe og øse er også stas, det kan brukes til å mixe vannet i skåla til bikkja med(veldig ulovlig, men frøken trass gir seg ikke) Hoppsi-Daisydukka som synger er også populær, samt smådyr i gummi(veldig fine i rote-vogna)
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2009 Takk for svar. Jeg endte opp med Brio lekeklosser (Duplo skal man sit vente med til de er 1,5 år ). Håper hun liker de for de var dyre.............. Ellers så jeg at de nå har fått i Makka Pakka figuren med sang! Søren, jeg som allerede hadde kjøp Hopsi Daisy
MrsCK Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Ikke vent med Duploklossene. Vi fikk en hel kasse Duplo i jula (arvegods) og da var tuppa 13 måneder. Kan ikke huske at hun har lekt så mye med noe annet. Det tok en liten måned, så forsto hun hvordan man satt klossene sammen med litt voksenhjelp. Kjør på med Duplo
YumYum2 Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Akkurat nå er det dokkevogn med dokke som er hit'n her i hus:P Storkoser seg og går rundt og sier "bebii":)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå