Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Gi meg masse godt råd på hva vi kan finne på. Er to voksne og tre barn (2 - 9 år gamle) Kan være allt fra en helg til en uke.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Skal det beløpet dekke mat, opphold og aktiviteter? Hvis bløpet kun skal dekke opphold så anbefaler jeg Danmark. Du kan finne mange billige hytter som dere kan leie og det er billig å leve i danmark og velger du en som ligger ved sjøen så kommer det ikke så mye penger utenom.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Vi har fått hus og båt tur til danmark for ca 10000.. Dette er for 14 dager. Men vi bestilte i november.. Tror det blir dyrere jo mer man nærmer seg sommerferien.. Er kjempe fornøyd med huset ut i fra bildene Kort vei til strand og andre fasiliteter Ellers er det jo en del parker i Norge som kan besøkes og da fyker det fort 10000 med overnatting og alt barna vil ha
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Har du noe spesielle steder i danmark og anbefale? Eventuellt sende meg noen linker som jeg kan se på?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Sjekk NOVASOL.no og område Fjellerup strand. Dette er et veldig fint område som du kan finne på mye kjekt å gjøre sammen med ungene. Anbefaler den skandinaviske dyreparken. Utrolig kjekk og kostet ikke mye å komme inn.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Øster Hurup heter det der vi har leid, aldri vært der men hørt mye positivt (Vi som bestilte i november)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå