Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Noen som har tenkt å gå til hudpleier for å spraye seg brun til bryllupet? Eg har bestillt time.Er det nokon som har positiv/negativ erfaring med det? Har gjort det ein gang før der, og eg var veldig fornøyd. Er det andre som har tenkt det?? Har lyst å spare meg for fleire "timer" i solarium!!
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Har vurdert det ja.. Men fikk spray tan før et bryllup for to år siden, men da flasset det av på hals og bryst allerede etter et døgn (og det på stross av at jeg fulgte alle råd for å få fargen til å sitte fint lenge) I tillegg så farget det litt av på kjolen, og det tar jeg ikke sjansen på i en hvit brudekjole! Har hørt om flere som har gjort dette med stor suksess. Resultatet varierer vel litt etterhudtype. Jeg har tendenser til tørr hud, så er kanskje derfor det ikke ble så fint som jeg hadde håpet. Så jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.. men om du har tenkt å gjøre det ville jeg ha prøvd en gang i god tid på forhånd slik at du vet at resultatet blir som du ønsker på den store dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå