Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hver gang jeg får en kraftig kynner varer den i nesten 2 min, og etterhvert så føles det ut som om at det presser på øverst i magen og i korsryggen, nesten samme følelse når man må på do å gjøre nr 2 og hvis man har mye luft i magen, bare at den følelsen forsterkes av kynneren. Jeg puster meg som en gal gjennom dette og prøver å presse ut noe på do, men ingenting kommer. Jeg blir helt svett av disse kynnerene. Har ca 1-2 i timen. Kan det vært pga av luft i magen jeg har kynnere? Jeg har ikke slike ''luft'' smerter utenom, kommer bare når kynnerene er her. Uke 39.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Kynnere? Hva er egentlig det? Jeg er 7 mnd nå, men tror aldri jeg har opplevd kynnere? Alle har det jo hele tiden?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Jeg hadde det heller ikek i mitt første svangerskap, så jeg viste heller ikke hva det var før de kom haglende på i dette svangerskapet. Kynnere er når livmoren øver seg på å trekke seg sammen, du har det du også, bare at du ikke merker noe til denne aktiviteten. Hvis du er ute å går en dag kan du legge hendene på magen og da kanskje merker du at den blir litt hard for så og slappe av igjen, da er det kynnere Hos meg er de vonde denne gangen og jeg merker de godt :s Ikke noe særlig. HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Har kjent at magen er meget hard noen ganger, men aldri merket noe smerter, så da er jeg vel bare heldig:) Så leit at du sliter med kynnere. Er du langt på vei?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Du skrev 39 over her ser jeg;) Ikke lenge igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå