Gå til innhold

Kynnere og luft i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg får en kraftig kynner varer den i nesten 2 min, og etterhvert så føles det ut som om at det presser på øverst i magen og i korsryggen, nesten samme følelse når man må på do å gjøre nr 2 og hvis man har mye luft i magen, bare at den følelsen forsterkes av kynneren. Jeg puster meg som en gal gjennom dette og prøver å presse ut noe på do, men ingenting kommer. Jeg blir helt svett av disse kynnerene. Har ca 1-2 i timen.

Kan det vært pga av luft i magen jeg har kynnere? Jeg har ikke slike ''luft'' smerter utenom, kommer bare når kynnerene er her. Uke 39.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere? Hva er egentlig det? Jeg er 7 mnd nå, men tror aldri jeg har opplevd kynnere? Alle har det jo hele tiden?

Skrevet

Jeg hadde det heller ikek i mitt første svangerskap, så jeg viste heller ikke hva det var før de kom haglende på i dette svangerskapet.

Kynnere er når livmoren øver seg på å trekke seg sammen, du har det du også, bare at du ikke merker noe til denne aktiviteten.

Hvis du er ute å går en dag kan du legge hendene på magen og da kanskje merker du at den blir litt hard for så og slappe av igjen, da er det kynnere :)

Hos meg er de vonde denne gangen og jeg merker de godt :s Ikke noe særlig.

HI

Skrevet

Har kjent at magen er meget hard noen ganger, men aldri merket noe smerter, så da er jeg vel bare heldig:) Så leit at du sliter med kynnere. Er du langt på vei?

Skrevet

Du skrev 39 over her ser jeg;) Ikke lenge igjen nå;)

Skrevet

Neo heldigvis er det ikke så lenge igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...