Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 etter amming klarer jeg ikke å bruke bh. puppene mine hopper ut av bh-en hele tiden. har kjøp ny bh men det er fortsatt håpløs. brystene mine sitter ikke på plass i bh. bruker st 80 C. hva slags BH må jeg kjøpe?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Det finnes noen som liksom er ment for å ha under t-skjorter. Husker ikke hva de heter, men skålen er stor og dekker alt av pupper. Jeg ammet ikke, men har fått noen kjipe pupper sikkert fordi jeg fikk så store pupper under graviditeten også fungerte ikke ammingen og jeg sitter igjen med to slappe, myke hengepupper.. herlig. Disse B-H var det eneste som funket hos meg hvertfall. Kjøpt på Lindex.
Miffs Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Vil anbefale deg å gå til en skikkelig undertøysforretning og få deg målt jeg.. Viktig med en bh som sitter ordentlig! Bhn skal sitte stramt rundt ribbena(på ytterste hakk i starten), og cupen skal sitte slik at puppen er inni, ikke deler puppen, puppen skal heller ikke tyte ut over cupen. De fleste bruker altfor stor omkrets rundt og for liten cup. Begynn med å prøve 75 D og forsett derfra..
The Bad Gal Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Jeg klarer ikke spiler og saker som klør, så jeg bruker nesten bare sportsbh'er/topper, synes det er mest behagelig. Bruker kun valig bh om jeg skal ha på kjole eller fin topp(og det er relativt sjeldent)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå