pea-in-the-pod Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Skulle hatt mensen i går, og murringene/vondtene kom som vanlig...bare ingen mens? Har ikke dukket opp i dag heller, og jeg er vanligvis veldig presis. Skal teste i løpet av helgen om den ikke dukker opp. Synes kanskje det er litt vel tilfeldig at murringene kommer akkurat på IKM dagen, så tanta er nok ikke langt unna.
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Hei! Jeg hadde mensmurringer til langt ut i svangerskapet... har du noen andre symptomer? vonde bryster, trang til og tisse ofte? lykke til:)
Babyønske �� Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Det var murringer som ga meg mistanke om at jeg var gravid, men jeg fikk de 5-6 dager før jeg ventet mensen da.
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 jepp jeg hadde veldige murringer den dagen jeg ventet mensen, iallefall første gang jeg var gravid. De var kanskje litt sterkere enn vanlig
mamarama og lille banan Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 jeg hadde også murringer til langt ut i svangerskapet
It's all about me Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Jeg hadde ingen murringer, hverken i starten, midt i eller over termin )
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Jeg hadde murringer, men de var nok noe sterkere enn ved vanlig mens.... Krysser fingrene for deg:)
pea-in-the-pod Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2009 Har de sterkere enn normalt jeg nå, men tenker jo at tanta dukker opp så fort jeg kjøper testen så jeg drøyer litt til. Husker jo at jeg hele tiden trodde jeg skulle få mensen sist jeg var gravid, men husker ikke når murringene kom. Her venter vi i spenning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå