awenka84 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 Klepp er ikke så langt unna nei:) Når i oktober har du termin?
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 er fra sandnes venter min første i september
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 heisann!! Er ikke fra sandnes men bare lurte på om noen her har erfaring fra sigridsultra i stavanger?? Skal dit på tirsdag..
<3 mine søte små<3 Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Kommer fra sandnes:) ( har allerede fått en liten gutt i 08)
awenka84 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2009 Så kjekt med noen rogalendinger. Venter også mitt første barn i november:) Jeg har vært på ultralyd på bryne Kari Utne- hun var flink. Har hørt masse positivt om Sigrids ultra. Så du kan nok glede deg. Så du har en sønn Supersebastian og venter nr 2?
*Charlee* Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Heisann, er fra sola... har ei jente på 17 md og venter en til i desember:)
Oktober-barn Skrevet 9. mai 2009 #10 Skrevet 9. mai 2009 awenka84 Har termin 15 oktober. Eg va og hos Kari Utne på Bryne. Både hu og jordmora på sjugehuset sa at di trodde d va gutt, så då satse på me d=) Dette blir vår fysste, galglede oss. Va nettopp i Liverpool, samboeren min FORGUDE liverpool, så då blei d masse shopping av liverpool- babyting. Vett du ka du får? E du 84 modell, elle har du bare d i nicket ditt? Eg e 85 modell. Kjærasten min e fra sandes, fra austrått;)
awenka84 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2009 oktober barn:) Tror nok det blir ei jente her. Har en magefølelse for det, og kari utne trodde og det. Men sikkert før vi ikke vite før i midten av juni. Så kanskje blir det en tut her og. Så kjekt med en tur:) hehe så det blir en liverpool-supporter? Samboeren min har også lyst på en gutt. Er vel sånn med menn. Ja er 84 modell, så da er vi nesten jevngamle. Så gøy! Kjenner ikke så mange i området som har termin nesten som meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå