Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller rogalendinger? Hilsepå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klepp er ikke så langt unna nei:)

Når i oktober har du termin?

Skrevet

er fra sandnes :) venter min første i september :)

Skrevet

heisann!!

Er ikke fra sandnes men bare lurte på om noen her har erfaring fra sigridsultra i stavanger??

Skal dit på tirsdag..

Skrevet

Kommer fra sandnes:)

( har allerede fått en liten gutt i 08)

Skrevet

Så kjekt med noen rogalendinger.

Venter også mitt første barn i november:)

Jeg har vært på ultralyd på bryne Kari Utne- hun var flink. Har hørt masse positivt om Sigrids ultra. Så du kan nok glede deg.

Så du har en sønn Supersebastian og venter nr 2?

Skrevet

Heisann, er fra sola... har ei jente på 17 md og venter en til i desember:)

Skrevet

Rett utenfor.. venter min andre gutt i august:)

Skrevet

awenka84

Har termin 15 oktober. Eg va og hos Kari Utne på Bryne. Både hu og jordmora på sjugehuset sa at di trodde d va gutt, så då satse på me d=) Dette blir vår fysste, galglede oss. Va nettopp i Liverpool, samboeren min FORGUDE liverpool, så då blei d masse shopping av liverpool- babyting.

Vett du ka du får? E du 84 modell, elle har du bare d i nicket ditt? Eg e 85 modell. Kjærasten min e fra sandes, fra austrått;)

Skrevet

oktober barn:)

Tror nok det blir ei jente her. Har en magefølelse for det, og kari utne trodde og det. Men sikkert før vi ikke vite før i midten av juni. Så kanskje blir det en tut her og.

Så kjekt med en tur:) hehe så det blir en liverpool-supporter? ;) Samboeren min har også lyst på en gutt. Er vel sånn med menn.

Ja er 84 modell, så da er vi nesten jevngamle. Så gøy! Kjenner ikke så mange i området som har termin nesten som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...