prins 07, prins 10 Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 inneholder parmesan. kan jeg spise det?
førjulsbakst Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 parmesan skal være trygt: Kos deg med pesto'n. det gjør jeg !
sommerfe har født! Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Ingen fare sier de! Parmesan er i tillegg en hard hard ost, hvor listeriabakterien ikke vil trives. Heldigivis, er nærmest avhengig!! Kos deg med pesto, parmesan på pasta, pizza you name it. Det gjør jeg!
Tyra01 Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Jeg hadde trodd at det var trygt, men hos legen min forrige uke, ramset hun faktisk opp parmesan blant ting man ikke skal spise...! :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå