Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Jeg skal ha noen venninner snart og lurer på hva jeg skal servere. Vi har ikke sett hverandre på maaange år, så hygge å sitte å skravle over litt mat! Men nå skal det sies at jeg er utrolig dårlig på kjøkkenet, så det må være noe som er enkelt og overkommelig for en som alltid mislykkes på kjøkkenet! Vi blir 8 stk. Håper noen har litt inspirasjon å komme med!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 taco=) Tandorikyllling(toro sine pakker..bare å steke kylling og følge anvisningen på pakken) kjøpe salat og nanbrød ved siden av=) veldig godt, og veldig lettvindt=) pizza??
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Ahh, ja tandorikylling hadde vært godt, litt mer spesielt og lettvindt! Det tror jeg jammen jeg skal gjøre! Takk for supert tips!! Noen som vet hvor mange en slik pakke holder til?
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Hold deg til fiskeboller heller. Du høres ikke akkurat som noe egnet person til å lage mat. Håper ikke du har ansvar for barn, så de må vokse opp med slik mor, som prioriterer venninner fremfor å konsentrere seg om sunn mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå