Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hei! Nå har det seg slik at jeg for snart 2 mnd siden sved av meg håret med et hjemmprosjekt. (ja, det var utrolig idiotisk..) Altså, håret fikk en såkalt kjemisk klipp flere steder pga blekingen. Resultatet var et orange/gult/brunt livløst ustrukturert hår. Fikk krisetime hos frisøren som sa at dette kunne dem ordne opp i. Endte opp i en varm brun farge som egentlig var veldig fin. De brukte da minicollor. Problemet er at når jeg har vasket håret minimum 2 ganger er håret stritt og tørt igjen.. mister glansen så fort!! Sist jeg var der nevnte frisøren på å farge det, men ble en minicolour igjen. Er de redde for å farge håret? hvorfor det? JEg kurer håret hver dag med leave in kurer og vasker det 2 ganger i uka. tar også ølgjær, samt det er klippet opp til haka.. Er det bedre å farge det etter en slik episode? Det lille jeg han av farge er at skjellene i hårstråene spriker og mini.c legger seg bare utenfor mens fargen går inn i skjellene? Hva ville dere gjort med et slikt skrekkeksempel i salongen da? På forhånd takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå