Ella12 Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hei! ENDELIG var det min tur til å få bekkenløsning. JIPPI! Er 34 + 6 i dag, og kjente jeg plutselig fikk ryggvondt i går. Snakket med jormor i dag og hun sa at det er bekkenløsning, men en "god" type siden jeg har vondt i ryggen og ikke foran, og siden jeg har fått det så sent i svangerskapet kommer det til å gå over et par dager etter fødselen. Skal til henne på mandag for å få akupunktur. Lurer på om det er noen her som har erfaring med det? Har aldri prøvd det før og har vel egentlig aldri trodd noe særlig på det, men håper veldig jeg møter meg selv i døra
kropp Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Det er himmelsk. Jeg har gått å fått massasje, men når jeg fikk nåler slapp det med en gang og jeg er helt fin i bekkenet. Jeg har 6 dager til termin i dag:-)
Kazaya er fødeklar Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Hei! Jeg går til kiropraktor med bekkenløsning (han kaller det bekkenlåsning, sier 90 % av tilfellene er det det som er) Det hjelper meg kjempemasse! Jeg hadde så vondt at det var vondt for å gå, sitte og ligge. Nå er jeg så å si kvitt alle plagene! Deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå