Glaglagla!! Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Dersom alt går som det skal, reiser vi sydover med prinsessa ca 4 - 5 uker etter fødsel. Passkontoret sier at nyfødte trenger pass for å reise ut av Norge. Personnummer må foreligge for at pass skal skrives - hvor raskt får man perssonnummer tilsendt?? Noen med erfaringer rundt dette... Det morsomste blir vel å få tatt "korrekt" bilde av prinsessa
Anita*født* Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Tar ca en mnd etter fødsel før dette er på plass,samme tid som det tar få barnetrygden=))
Kæmma og trultene Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Hei husker ikke helt når vi fikk personnr osv men vi reiste da vesla var ca 7 uker. Det med bildet er artig ja - anbefaler å ta passbildet hos en godkjent fotograf (mange fotobutikker gjør det). Vi brukte boksen på poltistasjonen, fikk et hvitt "brett" å ha bak henne mens hun satt p fanget mitt. Ble rart ja men funka! Det minner meg på at jeg må ha pass til henne i sommer.....og den minste....oioi det hadde jeg glemt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå