mamarama og lille banan Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 det er vel også myggnetting....ser de bare har "vanlig" myggnetting på Barnas Hus. vi skal til Kroatia i høst, og tenkte det kunne være lurt med UV-trekk. er det vits å kjøpe?
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har UV-trekk til min Mountain buggy. Og vil absolutt anbefale deg å kjøpe det siden du skal til varmere strøk. Det ser veldig tett ut, men barnet ser fint ut og det funker også som insektsnett. I tillegg er det praktisk åpning med glidelås foran, så man slipper å dra av hele nettet når barnet skal ut og inn av vogna.
Mrs. Bouquet Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Ja, har det til søskenvogna. Er et must for oss når det er lav sol, men eldstebarnet irriterer seg litt over det for det ødelegger utsikten hennes. Ser jo ut som en burka, så ikke noe jeg liker, men det er praktisk. På enkeltvogna bruker jeg en solskjerm fra teutonia, men den er ikke god nok når vi får sola rett i mot og barnet ligger helt bakover for å sove.
mamarama og lille banan Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2009 ok, blir nok å kjøpe det jeg fant et på ebay, men det er en eldre modell som er uten glidelås på fronten. hvor får jeg kjøpt et med glidelåsåpning foran?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå