ida87_thea_andrine Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 ble gravid i pause mnd??? huff, jeg er ferdig med en pp med dobbel pergo og jeg fikk tr idag=( den pp som jeg har begynt på idag skal være uten pergo, og jeg har absolutt ikke troa på dette.... Noen som kan komme med en solskinns historie???
j29 Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Jeg kan nå er jeg jo ikke langt på vei da, fikk positiv graviditets test i går Jeg tok en dobbel kur med pergo uten hell den mnd. Men det gikk tydligvis helt topp i pause mnd Så etter alt styr med prøving å masse stress så er jeg helt i skyene nå
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 i 2006 ble jeg gravid i første pause mnd etter enkel pergokur. resultatet er en flott jente:) ikke mist motet. tro meg, det kommer når du MINST aner det
mumagain jan10 Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Ja, jeg gikk på dobbel pergokur i syklusen før jeg ble gravid, og ble altså gravid i pausemåneden. Har gått på dobbel pergo også en gang tidligere i vinter, -da uten å bli gravid hverken i den syklusen jeg gikk på pergo, eller i pausemåneden. Men - jeg tror det funker. Hører med til historien at både jeg og mannen min har gått til akupunktur, og at jeg har drukket grapefrukt juice og hostesaft. Er ikke så langt på vei, da - bare 5+4.. Skal til tidlig ultralyd på fredag.... Spennende - håper å få se et hjerte som slår.
ida87_thea_andrine Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 tusen takk for det jenter!!! trenger å høre sånne historier=) muntrer opp litt i hverdagen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå