♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 får sååå mange på haken nå ( er sååå kjedelig ( får begynne å rense med pyrisept som sist gang. andre som sliter?? og hva bruker dere??
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. mai 2009 er bare 4+4... men he komme di siste dagene....
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 ja, jeg har aldri hatt kviser før, når jeg mange i pannen;(
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2009 hva må vi ikke gå igjennom for at vi skal få disse små )
Gumman :-) Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har også fått masse, og er bare 5 + 0 i dag.
Maya&Leah*har født* Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Også veldig plaget med kviser denne gangen... Var ikke det når jeg gikk gravid sist! Blæ. Kjempe kjedelig ;p noen tips til hva som funker? Har ikke noe tru på rensevann osv... Har aldri funket før så! Er 11+0 idag..
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Har masse kviser! Ser ut som en 14åring igjen... Hadde ikke kviser når jeg gikk med sønnen min, så blir spennende å se om det er ei jente denne gangen. Hvis noen har gode tips tar jeg imot alt med takk
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2009 jeg bruker pyrisept å reser med morgen og kveld. husker det va ei som tipset meg om det her inne når jeg var gravid sist gang ) og det hjalp veeeeldig ) så har begynt med det nå, så håper det hjelpet.. men tar jo ei stund før det virker.. så får være tålmodig ) så prøv jenter med vanlig pyrisept isdtedenfor det dyra rensevannet )
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Takk for tips Det skal testes ut!
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har åsså fått mange kviser. Vet ikke om det er eksamensstress eller hormoner, men pent er det i alle fall ikke :/ Skal teste pyrisept jeg og:) Bare rop ut hvis dere finner noe annet som fungerer. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå