Gå til innhold

noen andre som sliter med kviser??


Anbefalte innlegg

Skrevet

får sååå mange på haken nå :(( er sååå kjedelig :((

får begynne å rense med pyrisept som sist gang.

 

andre som sliter?? og hva bruker dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er bare 4+4... men he komme di siste dagene.... :(

Skrevet

ja, jeg har aldri hatt kviser før, når jeg mange i pannen;(

Skrevet

hva må vi ikke gå igjennom for at vi skal få disse små :))

Skrevet

Jeg har også fått masse, og er bare 5 + 0 i dag.

Skrevet

Også veldig plaget med kviser denne gangen... Var ikke det når jeg gikk gravid sist! Blæ. Kjempe kjedelig ;p noen tips til hva som funker? Har ikke noe tru på rensevann osv... Har aldri funket før så! Er 11+0 idag..

Skrevet

Har masse kviser! Ser ut som en 14åring igjen...

Hadde ikke kviser når jeg gikk med sønnen min, så blir spennende å se om det er ei jente denne gangen.

Hvis noen har gode tips tar jeg imot alt med takk :)

Skrevet

jeg bruker pyrisept å reser med morgen og kveld. husker det va ei som tipset meg om det her inne når jeg var gravid sist gang :)) og det hjalp veeeeldig :))

så har begynt med det nå, så håper det hjelpet.. men tar jo ei stund før det virker.. så får være tålmodig :))

 

så prøv jenter med vanlig pyrisept isdtedenfor det dyra rensevannet :))

Skrevet

Takk for tips :) Det skal testes ut!

Skrevet

Jeg har åsså fått mange kviser. Vet ikke om det er eksamensstress eller hormoner, men pent er det i alle fall ikke :/ Skal teste pyrisept jeg og:) Bare rop ut hvis dere finner noe annet som fungerer. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...