Gjest Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Kan man stikke innom for å få ungen målt og veid, eller må man ha time? Bor ikke i Norge for tiden, men er fortsatt folkeregistrert og ville gjerne hatt en liten gratis sjekk...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Trenger ikke time for måling og veiing her jeg bor i alle fall. Jeg pleier likevel å ringe på forhånd da så jeg ikke kommer midt i et rush med barseltreff feks )
Mamman til M&E Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Jeg går bare innom når jeg vil måle og veie, trenger ikke ringe på forhånd her jeg bor
lykkelig78 Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 jeg stikker bare innom når vi skal veie/måle vesla! men ettersom du egentlig ikke hører til den helsestasjonen kan det sikkert være lurt å ringe å høre!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Har gått til 2 forskjellige helsestasjoner med forskjellige rutiner. Ved den ene var det fritt frem for å komme innom for å måle og veie, men ved den andre var det 2 timer i uke som var satt av til å stikke innom for å gjøre det samme. Så jeg ville ringt til helsestasjonen for å høre.
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 tusen takk for svar! Hører til der, siden jeg og lusa er folkeregistrert i bydelen ringer først likevel ja. Da blir det vekt og mål å diskutere med dere andre snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå