Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Er gravid for første gang, og bare lurer på en ting... Har ikke fått synlig mage enda... så nå lurer jeg på hvor det begynner å gå "utover" liksom... Er det helt nede, nesten ved vagina, eller lenger oppe på magen? Dumt, dumt, dumt spm.... Men spørr fordi:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Det begynner å gå ut over skambenet. Der du kjenner at skambenet ditt slutter og magen begynner. Etter ca 12. uke så kommer livmoren seg over skambenet. Det er også fra kanten av skambenet at jordmor/lege måler symfyse/fundus mål.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Som alt annet er dette veldig individuelt. Noen får kul helt nederst først, andre får kulen litt lengre opp. Jeg ble veldig oppblåst så hele magen min bulte ut fra jeg var 2 mnd på vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå