Gå til innhold

Sikkert dumt spm! ang magen:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid for første gang, og bare lurer på en ting...

 

Har ikke fått synlig mage enda... så nå lurer jeg på hvor det begynner å gå "utover" liksom... Er det helt nede, nesten ved vagina, eller lenger oppe på magen?

 

Dumt, dumt, dumt spm.... Men spørr fordi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det begynner å gå ut over skambenet. Der du kjenner at skambenet ditt slutter og magen begynner. Etter ca 12. uke så kommer livmoren seg over skambenet. Det er også fra kanten av skambenet at jordmor/lege måler symfyse/fundus mål.

Skrevet

Som alt annet er dette veldig individuelt.

 

Noen får kul helt nederst først, andre får kulen litt lengre opp. Jeg ble veldig oppblåst så hele magen min bulte ut fra jeg var 2 mnd på vei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...