stormenmin Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hei, jeg har et veldig aktivt barn i magen, han er sprek både dag og natt. i går var første natten på lenge hvor han var rolig og jeg synes det var godt å få sove, men han er fortsatt veldig stille. jeg har såvidt det er følt noe bevegelse, men ikke likt han i det hele tatt. selv er jeg også mer sliten i dag enn vanlig. jeg er 39+4 dager på vei. er det grunn til bekymring eller kan det være tegn på at vi forbereder oss på noe mer spennende, som fødsel.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jeg ville nok tatt kontakt med føden dersom dette ikke er normalt bevegelsesmønster for babyen din. Har du prøvd å drikke noe søtt eller kaldt da? Legg deg ned på sofaen og dult litt i magen og se om du får kontakt. Hvis ikke er det bare å ringe føden.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 oppleve det samme da jeg gikk med jenta på 3.. var veldig aktiv,men plutselig en dag(dagen etter termin) så fikk jeg liksom ikke kontakt uansett hva jeg gjorde.. dro på føden for en skjekk.. og da våkna hun..hehe men seriøst..ring og få en skjekk..bedre det..for tenk visst det er "noe"..
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Jeg ville ringt inn på føden med en gang. Selv om det kankje er en helt normal forklaring og at det "bare" er fødselen som nærmer seg så burde du jo få sjekket det. Du skal jo ikke gå å uroe deg den sisite tiden heller... Jeg har vært på sjekk på obsen flere ganger, alt har vært bra, men har og fått streng beskjed om å rine igjen med en gang om jeg kjenner mindre liv, eller bevegelsene er veldig annerledes/mye roligere Lykke til!
stormenmin Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2009 takk, for svar. jeg skal reise nedover nå.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Hvordan går det? Fått vært inne til sjekk?
Juni prinsesse Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Jeg opplevde akkurat det samme i dag. Sov godt for første gang på lenge, og nøt at det var litt stille. Men så begynte det å bli ekkelt stille... Har også en meget aktiv tulle, så det rimte liksom ikke. Prøvde å dytte og få kontakt, men ingenting skjedde. Prøvde vannis, som er favoritten hennes også, men ingenting. Ringte føden og fikk beskjed om å drikke to glass isvann, og hvis ingenting skjedde, så skulle jeg komme opp. Fikk ingen kontakt på vannet heller, så jeg reiste opp. SÅ deilig å høre hjertelyden!!! Og så har skrulla lagt seg med ryggen til, så da var det jo ikke så rart at jeg ikke kjente noe... Fikk klar beskjed om at føden var eneste rette stedet å henvende seg dersom man var usikker. "Skjer det noe lignende, og du blir usikker, så ringer du oss igjen!!!", var beskjeden jeg fikk. Håper du får samme gode nyheter som meg )
MrsMilla Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Ring føden om du er redd. Tips om man ikke har kommet helt til det redde stadiet ennå: Drikk isvann fort Ta en kopp kaffe Noe søtt? Det beste er kombinasjonen, da skal jeg si det blir liv! :-)
stormenmin Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. mai 2009 alt var i orden, hadde til og med fått 1cm åpning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå