stormenmin Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hei, jeg har et veldig aktivt barn i magen, han er sprek både dag og natt. i går var første natten på lenge hvor han var rolig og jeg synes det var godt å få sove, men han er fortsatt veldig stille. jeg har såvidt det er følt noe bevegelse, men ikke likt han i det hele tatt. selv er jeg også mer sliten i dag enn vanlig. jeg er 39+4 dager på vei. er det grunn til bekymring eller kan det være tegn på at vi forbereder oss på noe mer spennende, som fødsel.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Har du prøvd alle triksa for å merke aktivitet? Drikke noe søtt eller kaldt f.eks.? Så lenge du har følt bevegelse er vel forsåvidt ting som de skal være. Min forrige ble ikke roligere før han skulle ut, men hører at mange blir det..
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Ja, prøv å drikke litt saft og ligg og slapp av og kjenn etter på sofaen. Jeg husker fra sist gang at han ble veldig stille mot slutten, og jeg ble urolig, det viste seg at han hadde det helt fint, bare litt mindre plass :-)
sn@rt2barns-mor Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Jeg ville ringt føden og fått dette sjekket! Hvis barnet plutselig har mindre bevegelser skal det alltid undersøkes sier min jordmor.. Ring føden! Lykke til:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå