Gå til innhold

Markerer alle barnehager 17 mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På hvilken måte? Har ikke hørt noe snakk om 17 mai markering i bhg til jenta mi, og lurer derfor på hva som er normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det markering av 17 mai ja. De øver nå på å gå i tog og synge 17 mai sanger. PÅ fredagen føre blir det pølsefest i bhg og sikkert en is også.

Skal få gå i toget på den store dagen også.

Skrevet

"Vår" barnehage skal iallfall ha 17 mai fest den 16.

Skrevet

Den 15. mente jeg :o)

Skrevet

Våres bhg skal feire 17. Mai den 15.:)Da skal de gå i tog,og sikkert gjøre litt forskjellig i bhg.

Skrevet

Flere?

Skrevet

15. mai skal de øve på å gå i tog sammen med barneskolen i nabobygget, og etterpå skal de ha pølsefest.

Og de oppfordrer alle til å gå i toget på 17. mai!

Skrevet

Bhg til ungene markerer med å gå i tog sammen med skolen (som ligger ved siden av) og pølser og is etterpå, den 15.mai.

Der jeg jobber skal vi også gå i tog, 15.mai, men skal ikke ferie mer enn det =))

Skrevet

Her har de fest 15.mai, har med flagg, går i tog bort til noen blokker fulle av eldre og synger for dem. Spiser pølse og is i barnehagen etterpå.

På selveste 17.mai kan de gå i toget bak skolene, foreldrerepresentanten går der med fanen til barnehagen og de vil gjerne ha med så mange barn (og foreldre) som mulig å gå i tog.

Skrevet

De skal gå i tog sammen med skolen rett i nærheten. :)

Skrevet

Her går også barnehagen i tog 15 mai. Går sammen med en annen barnehage. De synger utenfor gamlehjemmet før det går tilbake til barnehagen og spiser pølser og is.

Pynter seg litt og har med flagg. Er stor stas.

Skrevet

Ja i barnehagen til vesla pleier de hvert år å først gå i tog sammen med flere andre barnehager i området, så opp til NRK bygget og ser på live barnetv, så pølsefest i barnehagen. Dette blir den 15. i år.

Kjempekos :)

Skrevet

Bhg til sønnen min skal feire med alt som hører til fredag den 15 mai. Det blir sikkert kjempefint!

Skrevet

Ikke vår bhg, der er det ingen markering i det hele tatt............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...