Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Greit nok at dette er en kar som er ute etter å tjene på billig arbeidskraft og at dette ikke er gode boliger osv osv MEN ville vi "nordmenn" fått noe bedre om vi skulle bo gratis...? Og møkkete blir det jo naturlig nok om man ikke vasker... http://e24.no/naeringsliv/article3063318.ece
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Nå leste ikke jeg supernøye, men jeg fant ingen steder hva de tjener. Det er jo hva de tjener som må være aktuelt å diskutere her. At det stinker der de bor og er møkkete er det vel ingen andre enn dem selv som har skyld i?? Sitater: "Ingen har gjort rent på svært, svært lang tid. " "Vi gjorde rent selv», forteller én som forlengst er tilbake i Latvia." Med mindre det stod i kontrakten at vaskehjelp var inkludert, så måtte de jo regne med å gjøre rent selv... herlighet..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 At det er møkkete kan de jo vaske så akkurat det er teit å klage på da. Og klart de kan jo velge å leie et annet sted, men da må de jo ha ordentlig lønn først. Regner med at om de hadde tjent bedre hadde de alikevel valgt å bo der så ser ikke problemet. Men hadde han vært tvungen til å gi de bedre lønn så hadde sjangsen vært at det hadde vært norske som hadde fått jobben, istede for at de må gå arbeidsledig, mens billig arbeidskraft kommer og tar jobben
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Jeg regner med at bolig er en del av lønnen, og at lønnen derfor er lav. Det finnes restriksjoner på hva man har lov å leie ut, og dette ser ikke mye lovlig ut for meg ihvertfall. Problemet er kanskje at arbeidsgiver ikke vil gi høyere lønn for å kompansere for at de flytter ut, han er vel fornøyd med å lønne dem med en gammel brakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå