tirilsen Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Er 23+3 og de siste dagene har jeg merket lite aktivitet, mens i helgen som var var det rene turnmesterskapet inni magen her. Merkelig at det noen dager er superaktivitet, mens andre dager nesten helt stille...noen andre??
Tyren78-09+12 Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 her er det også litt opp og ned. I de siste dagene har det vært mye liv..mens det en periode før var ganske så stille.. vet ikke helt hvorfor det er sånn jeg.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har hatt det sånn hele tiden og tatt opp dette med jordmor flere ganger. Har fått beskjed at dette er helt normalt. Det kommer jo også an på hvordan babyen ligger i magen og om den sparker framover eller bakover mot ryggen din. Så lenge du kjenner at det er liv, så er det bra
tirilsen Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2009 kjenner ikke alltid hvordan bebis ligger, men kjenner jo liv der innimellom, så den lille har det vel fint der inne Kjenner noen kraftige spark midt mot navelen på kveldene, de gjør nesten litt vondt..men godt hun holder på. Kanskje hun er som sin far, som sover bare han ser ei pute )
Trejenter? Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er 21+5 og det varierer hos meg også. Kjenner liv flere dager på rad og så er det plutselig stille en dag eller så, kjedelig men det skal vel være sånn? Først seinere det er hver dag... ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå