Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg fullammer og lurer på om det er greit å ta paracet og hvor mye kan jeg ta? har sånn hodepine:( gutten min er forresten 5 uker.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

står vel på pakningen? Jeg tok en 500mg eller va det nå er da jeg hadde vondt i hodet:)

Skrevet

Overgang i morsmelk: Går over. Melk/plasmaforholdet er 1. Det er estimert at et ammende barn får i seg <2% av morens dose. Det er lite sannsynlig at barn som ammes påvirkes.

1 g bør du ta for å få bukt me hodepina :-)

Evnt ha kalde omslag på panna og om du har aromalampe hjelpe lavendel mot hauverk, du kan også smøre lavendel rett på tinningen :-)

Go bedring!!! Har sjøl migrena å vet så altfor godt kor jævli d e :-(

Skrevet

Takk for svar! Har desverre rotet bort pakningvedlegget! Da tar jeg 1 g og håper hodepina gir seg litt!

Skrevet

Bare et tips, pakningsvedlegget til alle medisiner finner du på www.felleskatalogen.no. Så vet du hvor du kan gå en annen gang du trenger å vite lignende :-)

Skrevet

Jeg hadde veldig smerter etter fødsel pga at jeg ble sydd på nytt ei lita uke etter fødsel. Fødselslegen min sa at jeg trygt kunne ta dobbel dose i forhold til det som sto på pakningsvedlegget (paracet)!

Hadde forresten en operasjon i ei tå for ikke så lenge siden. Lege på legevakten sa at jeg kunne ta en kombinasjon med 3 ibux og 2 paracet 4 ganger i døgnet mot smertene.

Fullammet begge gangene...

Så man kan tydeligvis ta en del (mer enn jeg trodde i alle fall) uten at det skal påvirke barnet du ammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...